Saturday, October 23, 2010

11 Febuari 2010 jam 11.54 mlm

Tarikh dan jam ni aku xkn lupa utk sepanjang hidup aku..Nak tau sebab apa???
Pada hari ini, jam ini, aku dengan beraninya berterus terang tentang perasaan aku kpd org yg aku cintai... 
Adakah aku dikira gila???hilang akal???buang tabiat n nak mampus ke???
Salah ke aku bgtau perasaan sebenar aku kepada org yang aku sayang??? Aku bgtau dia yang aku sayangkan dia lebih dari seorang kwn.. Sayang yang terlalu istimewa..Perasaan aku masa tu gembira sangat sebab dia respon tp dia xbg jwpn. Dia ckp nak kwn2 dulu...aku sangat gembira sebab aku masih diberi peluang utk bertakhta dihatinya. Mesej yang dia bg kat aku pun aku masih simpan lagi dalam hp aku...Aku rasa bila 14 febuary kot baru dia nak approve aku..So, aku kena sabar tunggu dia. 3 thn aku bleh tguu xkn 3 hari lagi aku xleh nak tunggu. Start pada mlm tu aku sering berdoa semoga Allah bukakan pintu hatinya, lembutkan hatinya utk menerima aku...Aku sangat gembira dan bahagia pada saat ini...Org yang aku maksudkan itu adalah AZMIN. 

Hari ni 14 Febuari 2010, aku tak terima sebarang mesej dari Azmin. Aku xkisah walaupun aku sedikit kecewa. Mungkin aku dan min perlu berkawan dan mengenali dgn lebih dekat lagi.. Tapi,hari tu dia ckp dia pun sayang kat aku. Mungkin min masih kecewa lagi sbb pernah putus ngn makwe dia dlu.. Biarlah.. Aku xkn paksa min. Aku sanggup tunggu min. Kalau dulu masa dia ada makwe aku masih menunggu cinta min, xkn sekarang min dah single aku xbleh nak tggu..Aku yakin, min pun cintakan aku sebagaimana aku cintakan dia.  Mungkin dia perlukan masa utk mengubati kesedihan yang dia alami dlu... Min, setiap hari aku berdoa semoga jodoh kau adalah dengan aku... Semoga Allah jodohkan kita di dunia dan juga akhirat. Aku nak tggu kau di depan pintu syurga nnt..Min, aku sayang sgt kat kau....

No comments: