Friday, October 22, 2010

Sebab Apa Aku wat Blog...


Terlebih dahulu,aku ingin ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada kawan baik aku kerana sanggup meluangkan masa untuk buatkan blog aku yang cantik ini. Terima kasih banyak2 dan inilah kenangan yang kau tinggalkan untuk aku ingat dan kenang buat selama-lamanya. 

Sebenarnya blog ini aku suruh dia wat sebab aku nak ceritakan segala kisah2 yang berlaku dalam hidup aku. Tapi semua tu kisah duka aku. Kedukaan dan kekecewaan yang aku alami. Selama ni aku Cuma pendam saja kedukaan dan kesedihan aku walaupun sebenarnya aku bukan jenis yang suka pendam perasaan aku.  Aku juga tak dedahkan siapa sebenarnya diri aku sebab aku xnak lukakan hati sesiapa yang terasa dengan tulisan-tulisan aku nnt. Aku jadikan blog ni sebagai diari hati aku dan aku akan luahkan segala yang ada di dalam hati aku. Aku xmengharapkan sesiapa utk baca blog aku tapi cukuplah blog ini sekadar menjadi pengubat segala kedukaan dan kekecewaan yang aku alami.

No comments: