Sunday, October 24, 2010

Sebenarnya.....WAJIB BACA

Aku nak minta maaf kepada sesiapa yang terbaca blog aku dan juga Azmin. Aku minta maaf sebab blog aku ni seolah-olah menulis tentang keburukan dia. Bukan sebenarnya. Blog ni cuma luahan rasa kecewa dan derita aku dalam percintaan yang tak kesampaian. Kepada Azmin, kau cukup baik pada aku.. sangat penyabar dan sudi berkawan dengan aku. Aku sayangkan kau.. Kau terlalu istimewa untuk aku dan xda satu keburukan yang ada pada kau dimata aku...aku minta maaf jika blog aku ni mengaibkan kau.. Azmin,aku perlukan tempat untuk aku luahkan rasa kecewa aku. Aku bukan nak memburukkan kau. Aku kecewa sangat2 dan aku rasa dengan cara ini boleh buat aku rasa tenang dan bahagia...Maafkan aku min...

Kepada korang yang baca tu, tolong jangan buat andaian tanpa mengetahui kebenarannya...
Aku harap korg jgn salahkan Azmin..Blog ini hanyalah sekadar medium aku melepaskan rasa kecewa dan hati yang terluka....

No comments: