Saturday, October 23, 2010

Valentine Day

14 FEBUARI 2010

Kalau nak diikutkan, hari ni Hari Kekasih…hehehehe..tp org kata xbaik kita dok meraikan.
Sbnrnya, xsalah kalau kita nak meraikan Hari Kekasih tp biarlah secara Islam. Allah xlarang manusia untuk berkasih-kasihan, bercinta dan saling sayang-menyayangi tp manusia yang salahgunakan. Contohnya, kalau kita nak kuar dating tu, pakai la pakaian yang menutup aurat kalau u all nak seksi pun biarla bertempat. Aku bg cth k..pompuan nak pakai jeans ketat, baju kena la labuh hingga bawah punggung. Tu kalau nak pakai seluar ketat. Kalau nak pakai baju ketat or pendek korg pakai la suar yg longgar and tudung yang labuh skit.mmg la aku xpernah kuar dating sbb aku ni xde pakwe tp aku selalu merayap n merayau dengan kwn2 aku so, mestila aku nak pakai seksi2 jgk (xseksi sgt pun sbb aku sedar aku ni gemuk). Kalau pakai tgn pendek plak korg pakai la inner kan nmpk cntk jgk…ok, sebelum aku terlupa haritu aku dgr ceramah ustazah Nor Bahiyah SEMANIS KURMA  kat my favourite tv iaitu TV9 DEKAT DIHATI tajuknya “Gejala Buang Anak” dan tetamu jemputan plak ialah Penaung Rumah Kebajikan PEWAJA (Persatuan Wanita-Wanita Teraniaya). Kata tetamu jemputan tu……

“SEORG LELAKI YG BAIK, BERIMAN,  BERTGGJWB DAN JUJUR TAKKAN MENGAJAK PEREMPUAN @ KEKASIHNYA MELAKUKAN MAKSIAT”

Tetamu tu ulang banyak kali perkataan kat atas sbb tu aku highlight utk korg yg terbaca blog aku…Dia ckp gejala buang anak tu dah jadi mcm bencana kat negara kita. Korg xtgk ke bulletin utama td ade berita pasal psgn2 yg kena tgkp khalwat. Nauzubillahhiminzaliq minta dijauhkan daripada aku…Berbalik pd kisah dating td, aku sbnrnya xpernah g dating pun. Hehehe..ckp je pandai. Aku blom berpunya lg la..Kalau kwn lelaki mmg berlambak la sampai xterkira. Semua kwn2 lelaki aku tu nak kata xde rupa, semuanya ok…hensem dan ada yg terlebih hensem pun ada. Tp mslhnya aku yg xberminat kat dorg.Ade gak kwn2 aku knlkn utk aku tp semuanya aku tolak padahal dorg tu just nk berkawan je..Pintu hati xterbuka lg kot.. Biarla dulu..biar masa menjadi pengubat segala kedukaan lalu….Ceeewwaaahhh… Jiwang nak mampush. Hello, aku ambk minor BM, so aku ade hak nak mengembangkan bahasa aku. Aku xbrapa minat Kursus major aku iaitu PENDIDIKAN KEUSAHAWANAN DAN PERDAGANGAN sbb aku lbh minta kpd bahasa dan kesusasteraan. Xpe, Allah lbh mengetahui segalanya dan hanya Dia yg tau apa yg terbaik utk aku. Mana tau kot2 aku bertemu jodoh ngn bdk kelas aku ker????hehehehehe…sapa tau Tuhan punya kuasa.
Hehehehehehe..dalam maknanya tu..pada mereka2 yg tau je yg dpt fhm mksd yg tersirat disebalik kata2 aku…sesuai dengan lagu yg sedang aku dgr sekarang ini iaitu Suaraku Berharap nyanyian drpd kump Hijau Daun. Hehehehehehe…semoga Allah mendengar doaku setiap hari“SEORG LELAKI YG BAIK, BERIMAN,  BERTGGJWB DAN JUJUR TAKKAN MENGAJAK PEREMPUAN @ KEKASIHNYA MELAKUKAN MAKSIAT”. Ada ke lelaki beriman zaman sekarang ni ye???pada mereka yg dpt lelaki yg beriman tu korg bersyukur la…. Aku ni msh mencari lg..hrp2 jumpa la secepat mungkin. Hehehe..nak kata xjumpa tu xboleh la sbb aku rasa cm dah jumpa cuma…biasa la kami dok bljr lg kot..ntah2 aku je yg syok sendiri.. NO KOMEN lagi

No comments: