Sunday, October 24, 2010

Sekudus Doaku

Tak layakkah aku dicintai dan menyintai orang yang aku cinta? Kenapa orang lain mudah mendapat cinta yang mereka idamkan selama ini? Kenapa aku susah sangat? Apa dosa aku? Kenapa Ya Allah kau menghukum aku sampai macam ni sekali??? Aku juga ingin bahagia dan gembira seperti hamba-hambaMu yang lain juga. Ya Allah, selama ini kau selalu memakbulkan doa dan impian aku..Kenapa kali ini kau tak makbulkan??? Apakah dengan cara aku menyintai manusia aku akan lupa dan lalai daripada mengingati dan menyintaiMu??? 

Ya Allah, anugerahkanlah cinta Azmin itu kepada aku...Kasihanilah aku kerana aku menyayangi dan mengasihinya. Ya Allah, aku hanya minta sedikit sahaja cinta dan kasih Azmin, dan selebihnya biarlah cinta dan kasihnya itu hanya kepadaMu Ya Allah..... Wahai Ya Allah, kuatkanlah Iman kami, Tetapkanlah Iman kami dan ampunkanlah kami jika kami leka dalam mengejar cinta dan kasih sayang hingga lalai dari mengingatiMu

Ya Allah, dekatkanlah hati kami, satukanlah hati kami, cambahkanlah perasaan kasih sayang di dalam hati kami..Ya Allah yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang, sesungguhnya perasaan cinta dan sayang itu adalah hak milikMu yang kekal abadi. Anugerahkanlah perasaan itu kepada kami supaya kami dapat bersama dan dia dapat membimbingku ke jalan yang Engkau redhai.

Ya Allah yang Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui, dengarlah rayuan dan rintihan hatiku ini. Satukanlah Aku dan Azmin di dunia dan juga Akhirat...Aminnnn...YarabbalAlaminn..

No comments: